lördag 9 oktober 2010

Deprimerad!...

Tanken var att efter ARPA tentan, dra ut i de fina vädret på en joggingtur!
   Men min fot ville annat, eller a mina knän och min fot hade andra planer, så joggandet gick åt helvete, så nu sitter man inne å all plugg-motivation man hade innan är som bortblåst!
Funderar på att trycka i mig en påse popcorn å kolla på en film, så får man se ifall motivationen vill infinna sig lite senare sen...
ska trotts allt sitta hela degen imorgon åh plugga i skolan, så de är ju ingen katastrof om man inte orkar sitta idag.

Nåt lite skojjigare är att man klarade ARPA uppkörningen igår, fick min favvo radar så då släppte nervositeten å man kunde stå säkert inför läraren å förklara funktionerna :) Check!

De tråkiga med tentaveckor är att man låser in sig imomhus åh bara pluggar, pluggar åh pluggar... längtar tills den här veckan e över så man kan hitta på lite mer roliga grejjer :)

Schemat för nästa period ser riktigt bra ut, så där får man de lite lugnare, vilket känns behövligt efter denna perioden av plugg, plugg å åter plugg...

Nä nu ska jag nog fixa den där påsen med popcorn å slänga på en film! :)

Over 'n out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar