lördag 11 juni 2011

Sista dagen ombord

Sista dagen ombord på Scorpius!
Har nu jobbat mina sista timmar på praktiken :)
Ska bli hur underbart som helst att få sommarlov! Det är efterlängtat!
Blir dock en vääääldigt tidig morgon imorn. Taxin kommer 05:30 och hömtar mig. Flyget går från Helsingfors 8 och sen är man framme i Stockholm 8 (flyttatillbaka klockan :P) Åh sen e de tåg från stockholm till Kalmar!
Efter de är jag ÄNTLIGEN HEMMA! :D

Lite tråkigt bara att de inte är en fin Robert som möter mig när jag kommer hem, utan han får man allt vänta på i 3 dagar! Får iaf komma av denna skorven :P haha

Har haft en helt underbar praktik, trivts riktigt bra ombord, så de ska bli lite tråkigt att lämna alla.
Man får väl se i framtiden kanske man jobbar med folket igen :)

Nu ska jag städa ur hytten och packa, sen ska jag få boken underskriven och sen e man klaar :)
Blir ankomst Porvoo ikäll kl 18. så blir väl in i CCR också en stund sen ;)

Säger bara Uzredesanos Scorpius!

Loveyaah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar