söndag 14 april 2013

Virka

Någonting som jag tycker är väldigt roligt, är att få sitta och virka!
Jag är glad att jag har handarbete i generna! Tack Mamma, Mormor och Farmor för detta :)

Det finns ingenting som gör att man slappnar av så bra som att få kura upp sig i soffan med virknålen i högsta hugg! Igår började jag på ett nytt projekt med mormorsrutor, tanken är att det ska bli en kudde så småningom.  Men det behövs ju en hel del rutor för detta, så tar nog sin lilla tid.



Detta är dock inte det enda projektet som ligger i min "lilla" korg jämte soffan. Jag har en hel del olika påbörjade saker. Jag tycker om att kunna byta och göra det som jag för stunden känner för.

Förra helgen blev det ett par kakor virkade, två Ballerinakakor, ett waferkex, en Biskvi och en Hallon muffins.


Nu ska jag virka några fler mormorsrutor, sen blir det att sitta lite med examensarbetet och skriva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar