tisdag 4 januari 2011

förvirrad?!?!

Det är inte mycke tid kvar innan man ska ut på praktik. bara 11 dagar. :O
Börjar få lite smått panik just nu.. En del av mig vill ut väldigt mycket å en annan del vill bara vara hemma åh slippa oroa sig över att vara borta 5 månader.
Men som den positiva människa jag är så ser jag de som 3 månader först, sen hemma :)
Sen ut 3 månader till.. på så sätt känns de bättre!

Dagen, om man bortser från lite små panik, har jag sysselsatt mig med att packa.... plocka fram vad som behövs och inte behövs.... gå fram och tillbaka och titta på mina lådor och hoppas att de kan packa upp sig själva och organiseras så fort jag blinkar. :) men näää de funkade tydligen inte så...
Typiskt.

Igår träffade jag Sanna, å vi gick en promenad å snackade massa skit, alltid kul å få snacka av sig lite ;)

Imorn blir de en tur till Göteborg med Fia :)

Saknar mina vänner här hemma. synd att man träffas så sällan. Saknar mina vänner i Kalmar med. dröjjer länge innan vi ses! så hoppas ni får en bra praktik å fortsätter till hösten så vi ses igen ;)

HAHA kul avslutning

Loveyahh....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar