onsdag 12 januari 2011

Underbar vecka!

Måste säga att Easy A va en riktigt rolig film, precis så lättsam som jag och Fia behövde! en perfekt tjejfilm med andra ord :)
Blev en väldigt mysig dag inne i Götet, tyvärr försvann fias kontokort, så de blev inte mycke shopping.
De va ist bättre att gå å sätta oss på en reastaurang å goffa i oss massa mat! eller rättare sagt. dags för min födelsedagspresent till Fia :)
Tänkte gått till Moon. men de va fullt. så tog första bästa efter den, som va en italiensk restaurang med 4 gäster i... "har ni bokat ord?" ehh nej. men de finns väl plats? HAHA

Blev aldrig något snökaos på lördagen, så jag kom fram till Kalmar i tid. :)
Åh har nu haft en hel underbar vecka med min älskling. Gick å såg Narnia på bio på lördagskvällen :) rekommenderar den skarpt!
Sen har resten av veckan ängnats åt att mysa å bara vara vi två!
har också hunnit med en tripp in till stan, får å kika lite i affärer å så.
Fick köpt mig ett nytt set kalligrafipennor - Röda. så nu kan jag göra ännu finare skapelser ;)
Känns som om de kommer bli mkt skrivande på båten!

På tal om båten så ska jag mönstra på på fredag morgon. blir upphämtad av en styrman och sen ska vi hämta upp ännu en elev inne i gbg! ja för jag ska mönstra på i gbg. konstigt eftersom båten ska gå mellan Finland och Tyskland. men hallå jag blir inte besviken! JAG FÅR ÅKA UTANFÖR ÖSTERSJÖN. a en stund iaf :) hahaha

Nu Sitter jag hemma å väntar på att Robert ska komma hem fårn skolan. sen ska han färga mitt hår.
Å efter de blir de Romantisk middag, på Larmgatan 10 :)
dock även sista kvällen i Kalmar :/ får se till att den blir den bästa! :)

Loveyahh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar