torsdag 6 januari 2011

Framgång :)

Idag har jag lyckats sluta vanka av och an och verkligen fått gjort något :)
Allt är packat å färdigt. bara några småsaker att fixa.
Typ tjejgrejjer som inte en båt fylld av män skulle tänka på. om man säger så. HAHA

Har även beställt biljetten hem till Kalmar! längtar så tills jag får träffa min älskling igen :)
åker på lördag kl 10 från Borås. Det ska ju självklart bli SNÖKAOS!!!!! sååå hoppas att man slipper fastna i ett tåg hela dagen (ta i trä)


Blev aldrig någon tur till Gbg med Fia igår, blir imorn ist :) ska gå på bio å käka mat. blir "Easy A" vilket känns som en klockren tjejfilm å förhoppningsvis blir de många skratt ;)

Igårkväll lurade Sanna med mig på förfest hemma hos Jenny! FY FAN VA KUL! :)
Tackar verkligen för denna korta men roliga kväll.. hörde om något dike å nån tand. känns som om deras kväll sedan blev legendarisk ;)

Nu e de nog dags att sova. Lyckades somna innan 12 första gången på veckor igår. tänkte försöka lyckas med detta även idag ;) wish me luck.

Loveyahh...

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. nu funkar de att kommentera sanna :)
    hade en dum inställning nånstans ;) haha

    SvaraRadera
  3. åååh, fungerar det nu! hahaha, ja du skulle följt med ut! vi betalade bara en 100 allt som allt! :D

    SvaraRadera
  4. ;) jag har fixat serrö :)
    Ohh najs. ja de va lite synd. men dikeskörning brukar ju inte vara så kul direkt ;)

    SvaraRadera