onsdag 18 maj 2011

hoppsan, blir visst en till uppdatering ;)


Väldans vad dålig man blivit på detta.

Vad har hänt sen sist.

Jo! de blev inget malmö utan vi åkte till Antwerpen ist. så nu har man varit i ett land till :) Riktigt coolt. Hamnen är skitstor. tydligen en av de största i Europa!

<- Fått slussa för första gången med stor båt med :)
har ju brara gjort de 58 ggr med segelbåt innan! ;) haha men detta va coolt. var iofs bara 1 meters skillnad så de va inte mycket, men ändå! Tog väldans massa tid. 1 timme från att vi gick in till att vi va ute på andra sidan igen. sent blev de med!



hade tänkt att hinna gå iland, men nähepp de gjorde hon inte utan jobbade hela tiden. hamnen ->

Efter Antwerpen bar de av till GÖTEBORG :D
fick träffa mamma, pappa, markus och andreas :)
Pappa kom och hämtade mig på söndag morgonen efter vettingen var avslutad. åkte en snabbis ut till backaplan sen bar de av hemmåt :) till SKENE :D hihi
Underbart att komma hem en snabbis, blev grillat :) mums.
Riktigt mysigt att komma hem.

Dock fick man lite mera hemlängtan men de va de värt!
Fick bytt dator med mamma också. Markus hade lagt in massa roligt på den så nu har jag nåt att kolla på med :)

För tillfället ligger vi nu för ankare utanför Riga, ska få lots halv 12 ikväll så kommer vara till kaj runt 1 inatt.
Hoppas agenten har fixat lyckats fixa en tandläkartid till mig med så ja kan få komma på mitt besök nr 2 (en aning försenat men ändå) de är ju billigt med tandläkare i Riga :) najs!
Får väl se hur de blir, annars ska jag allt se till att gå iland iaf, ska ju vara riktigt fint där! Å sol ska de bli imorn också de tycker jag om! 25 grader varmt :) blir nog klänning på!

De va allt.
Loveyaah..

1 kommentar: