måndag 2 maj 2011

De va ett tag sen nu!

Hoppsan insåg inte att de gått redan en vecka sedan jag uppdaterade senast!
Ber om ursäkt och skyller på en dator som ville prova att hoppa lite. resultatet blev posten till mamma å inlämning på service!
Som tur är har jag världens bästa mamma som lånar ut sin dator till mig och då använder min sen när den kommer hem från lagning eller utbyte.

Så på torsdag kommer jag få en dator igen och då lovar jag att bättra mig!
Har gjort en hel del ombord, Väldigt mycket målande, så jag har fått lite vita märken i håret av droppande färg ;) haha
Har även fått Sköta rulliansen på bryggan helt själv under en kväll, gick finemang!

Ska försöka uppdatera lite oftare nu när datorn kommer, blir en del bilder också!

Loveyahh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar