onsdag 20 april 2011

Rotterdam

Sent igår kom vi in till Rotterdam. hamnade i oljehamn nummer 7.
De ligger en hel del båtar här inne och hamnen är väldigt stor. Riktigt kul att ha fått gå in här. å spec mitt i natten med alla ljus överallt. skit coolt.
Lossade de lilla vi hade, bler tyvärr ingen Ship To Ship lossning utan vanlig kaj!
Dock fick vi bunkrat olja via bunkerbåt. de va intressant å i morse kom sopbåten också ;) långa smala små båtar..
Här e ett försök att ta kort i natten. svårt med alla ljus, nästan alla bilderna e suddiga, detta va nog bästa ;)


Åh nu är vi påväg igen! gick runt 2. Går mot Skagen för order. dvs Så fort vi får en destination så styr vi dit ist ;)
Vi hoppas på Goteborg. Hade varit underbart för då kommer jag få besök :) Saknar alla hemma!

Har för övrigt inte alls målat hela dagarna ;) Jotamostik färgen e min favorit, (grund färg) den e lagom geggig, så den droppar inte överallt så jag måste städa så mkt efter mig. räcker att göra rent innan ;) Kommer troligtvis bli mera målande imorn ;)

Idag har vi haft världens bästa väder. 20 grader varmt strålande sol! :) Synd att man går runt med en stor overall som täcker allt. Rullade upp ärmarna så man har massa färg där nu,. a målarfärg ;) HAHAHA

Loveyaah..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar