onsdag 13 april 2011

väntan!

Har tyvärr inte så mycket att uppdatera.
Igår fick vi i alla fall äntligen en resa, så vi är på väg till Liepaja i Lettland. tror vi skall vara vid lotsplatsen kl 8 ikväll. De är bara de att vi inte riktigt vet om vi får komma in då eller inte, eftersom vi inte fått någon information om vem vår agent är i Liepaja.

Jag hoppas verkligen vi får komma in ikväll, för de betyder att jag får komma till en Tandläkare! skulle väldigt gärna vilja bli av med spänningarna i munnen. Så hoppas de kan fixa de på minst smärtsamma sättet.
Gillar ju inte riktigt tandläkaren heller, men de ska nog gå bra, språkproblemet är i alla fall löst. Båsen ombord e från Lettland och han ska följa med som tolk. åh kanske lite stöd med haha!

Efteråt ska vi gå och köpa godis :) (ska avvakta med å äta de såklart, men eftersom de inte finns godis ombord så längtar jag efter de, efter att ha varit utan sen mitt påskägg från mamma nästan tagit slut.)
Hade tänkt att de skulle räcka till påsk, men nu är de bara 3 godisar kvar! åh dom vill jag inte äta upp! ;)

Får väl se hur de slutar! längtar tills man får börja jobba igen! e så tråkigt att sitta i hytten, försöker plugga men kan inte riktigt fokusera. Åh tabletterna hjälper inte så Allt e väldigt roligt! hahahah

Men men allt löser sig!
Loveyaah...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar